Technické, organizační a storno podmínky

 

1. Vymezení pojmů

1.1. Tyto technické a organizační podmínky jsou vydány podle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

1.2. Umělec:

1.3. Pořadatel:

  • Označuje fyzickou nebo právnickou osobu, firmu nebo agenturu, která si objednala služby od Umělce (dále jen „Pořadatel“)

2. Účel a předmět podmínek

2.1. Tyto podmínky vymezují technické a organizační požadavky pro přípravu a realizaci vystoupení Umělce. Je bezpodmínečně nutné, aby byli s těmito podmínkami seznámeni všichni, kteří se podílejí na přípravě a realizaci akce.

2.2. Pokud bude jakákoliv část těchto podmínek pro Pořadatele nesrozumitelná nebo obtížně splnitelná, je nutné, aby se Pořadatel nebo jeho odpovědný zástupce co nejrychleji spojil s Umělcem. Společně pak naleznou vzájemně vyhovující řešení problému.

 
3. Technické a organizační podmínky

3.1. Elektrické napojení:

  • Pořadatel zajistí nezávislý elektrický okruh TN-C-S (TN-S) 230V s jistícím prvkem minimálně 16A a ochranou proti nebezpečnému dotyku dle příslušné ČSN. Alternativně může být použit nezávislý elektrický okruh TN-C-S (TN-S) [5-ti kolík] 3x400V s jistícím prvkem minimálně 16A a ochranou proti nebezpečnému dotyku dle příslušné ČSN. Na stejném elektrickém okruhu nesmí být připojeno žádné jiné zařízení.

  • V případě častých výpadků elektrické energie si Umělec vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy s náhradou honoráře v plné sjednané výši.

3.2. Stěhování aparatury:

  • Pokud přístup k jevišti nebo jinému místu není bezbariérový nebo má více než 10 schodů a je vzdálen více než 30 metrů od místa vykládky, Pořadatel zajistí pro potřeby stěhování zvukové a nástrojové aparatury před zahájením a po ukončení uměleckého vystoupení Umělce 2-4 spolupracující osoby. Tyto osoby nesmí být pod vlivem alkoholu a drog.

  • Pokud Pořadatel nemůže zajistit tyto osoby, bezodkladně o této skutečnosti informuje Umělce, který si zajistí potřebné osoby sám za příplatek 1000 Kč/osoba. V případě porušení tohoto bodu a neinformování Umělce s dostatečným předstihem (minimálně 7 dní před vystoupením) si Umělec vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy s náhradou honoráře v plné sjednané výši.

3.3. Pauzy a délka vystoupení:

  • Umělec si vyhrazuje právo na pauzy ve vystoupení. Délku pauz určí sám, dle momentální situace. Standardně je to 45 minut produkce a 15 minut pauza. 

3.4. Přístupnost a ochrana aparatury:

  • Pořadatel se zavazuje zajistit před a po produkci otevřený a rozsvícený sál, po celou dobu nutnou k chystání, balení, nošení a naložení aparatury, tedy minimálně 3 hodiny před a minimálně 3 hodiny po ukončení akce. Po celou dobu balení a nakládání je Pořadatel povinen zajistit ochranu aparatury před špínou, odpadky, nečistotami, prachem (nezametat místo akce nasucho) a vodou (nekropit vodou místa v bezprostřední blízkosti aparatury) a mechanickým poškozením (nenosit mezi aparaturou stoly, židle ani jiné předměty, které by mohly aparaturu poškodit).

3.5. Venkovní vystoupení:

  • U venkovního vystoupení požadujeme krytý prostor o minimální velikosti 3×4,5m, který dostatečně ochrání aparaturu, vystupující, hudební nástroje a jinou techniku před nepříznivým počasím. Po dohodě si Umělec může za příplatek  přivést a postavit svůj vlastní party stan. Pořadatel informuje Umělce o této situaci ideálně při rezervaci termínu nebo minimálně 14 dní před konáním akce.

3.6. Pódium a bezpečnost:

  • Pro veřejné akce požadujeme minimální velikost pódia 3×4,5m. Pódium musí být bezpečně odděleno od návštěvníků (např. polohou, výškou, hrazením). Pro menší soukromé akce nám stačí prostor menších rozměrů přibližně 3×1,5m. Minimální teplota na pódiu při produkci: +18°C.

  • Pořadatel odpovídá za dodržení hygienických, bezpečnostních a požárních předpisů v místě konání akce. Pořadatel odpovídá za škody na zdraví a na majetku, vzniklé Umělci či jeho doprovodným osobám v souvislosti s prováděním uměleckého výkonu, pokud tyto nebyly prokazatelně zaviněny Umělcem či jeho doprovodnými osobami, tj. pokud vzniknou v důsledku nedodržení předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví, při nedodržení technických norem a obecně závazných předpisů ze strany Pořadatele.

3.7. Občerstvení a parkování:

  • Pořadatel je povinen zajistit pro Umělce jídlo a občerstvení v adekvátní míře. V případě nedodržení tohoto bodu bude účtována částka 500 Kč za každého člena (včetně technického zázemí).

  • Minimální požadavky na občerstvení (po dohodě může být změněno):

    • 2 ks 1,5 l mírně perlivé vody 

    • 2 ks 2 l Kofola pro každého člena

    • Pivo, Káva, Čaj

    • Jedno teplé jídlo nebo jídlo z rautu pro každého člena při vystoupeních nad 4 hodiny.

  • Pořadatel zajistí v blízkosti konání akce parkovací místa pro 1x Osobní auto s přívěsem (možno zaparkovat vedle sebe na 2 parkovací místa pro osobní auto).

3.8. Autorská práva a poplatky OSA:

  • Poplatky společnosti OSA za naše veřejné vystoupení (mimo soukromých oslav, které jsou od poplatků osvobozeny) hradí Pořadatel akce a nikoliv Umělec. Pořadatel má povinnost nejméně 10 dnů před akcí vystoupení nahlásit Ochrannému Svazu Autorskému veřejnou akci, kterou pořádá, a uhradit poplatek. Umělec poskytuje seznam skladeb pro OSA na svých stránkách www.stistkomusic.cz. Na žádost Pořadatele je Umělec zašle Pořadateli v požadované formě.

3.9. Změny a komunikace:

  • Pokud Pořadatel nemůže zajistit některý z výše uvedených bodů, neprodleně o tom informuje Umělce. Společnými silami se budou snažit najít kompromisní řešení vzniklé situace.

4. Závazky Umělce

4.1. Dodržování času a kvalita výkonu:

  • Umělec se zavazuje dodržet čas příjezdu a časovou délku vystoupení a provést výkon svědomitě v celém svém rozsahu.

4.2. Technické zajištění:

  • Umělec, není-li uvedeno jinak, zajistí ozvučení a osvětlení svého vystoupení.

  • Pro Pořadatele zajistí:

    • Přehrání Vámi donesených skladeb, například k tanečním nebo jiným vystoupením. Skladby mohou být na flash disku nebo po dohodě na jiném médiu ve formátu mp3, mp4, WAV.

    • Pro moderování (například tomboly) jeden bezdrátový mikrofon. Více techniky je možno dodat po předchozí dohodě.

4.3. Doprava a souhlas se záznamem:

  • Umělec si zajistí vlastní dopravu.

  • Umělec dává souhlas s pořízením záznamu a fotografií pro nekomerční účely, a to výhradně pro dokumentaci a propagaci dané akce. Tyto záznamy a fotografie nesmí být použity pro žádné jiné účely, které nejsou v přímém vztahu k této akci, ani nesmí být předány třetím stranám bez předchozího souhlasu Umělce. Jinak dle dohody.

4.4. Oznámení místně příslušnému úřadu:

  • Pořadatel je povinen oznámit uspořádání veřejné hudební produkce místně příslušnému úřadu, který je v dané lokalitě zodpovědný za výkon veřejné správy, tj. městskému úřadu nebo obecnímu úřadu.

5. Rezervace termínu

5.1. Zjištění volného termínu a ceny:

  • Informace o volném termínu a ceně za hudební produkci můžete získat telefonicky nebo na webových stránkách www.stistkomusic.cz.

5.2. Rezervace termínu:

6. Honorář za vystoupení a platební podmínky

6.1. Platba hotově:

  • Za uskutečnění vystoupení bude pořadatelem Umělci hotově vyplacen předem dohodnutý a rezervací potvrzený honorář včetně dopravy a zvukového zabezpečení. Umělec vystaví fakturu a příjmový doklad.

6.2. Platba na účet:

  • V případě platby na účet požadujeme zaplacení dohodnuté částky předem. Kontaktujte Umělce minimálně 14 dní před konáním akce, aby mohl na základě vašeho požadavku vystavit fakturu na dohodnutou částku se splatností minimálně dva dny před konáním akce, přičemž částka musí být na náš účet připsána nejpozději v tento termín.

6.3. Ojedinělé případy platby:

  • V ojedinělých případech, kdy to není jinak možné, je po předchozí dohodě možné stanovit splatnost faktury na maximálně 14 dní po konání akce. V tomto případě se Pořadatel zavazuje uhradit dohodnutou částku v termínu splatnosti. V případě nedodržení termínu splatnosti Pořadatel souhlasí se smluvní pokutou ve výši 12 % z dlužné částky za každý den po splatnosti.

6.4. Kombinace plateb:

  • Možná je i kombinace plateb, zaslání zálohy a následné doúčtování v hotovosti po skončení vystoupení.

6.5. Odstoupení od smlouvy:

  • Pořadatel i Umělec může od smlouvy odstoupit pouze z důvodu nepředvídatelných a neodvratitelných událostí (např. epidemie, přírodní katastrofa).

  • Případné výdaje vzniklé Umělci vinou Pořadatele hradí Pořadatel, případně výdaje vzniklé Pořadateli vinou Umělce hradí Umělec.

  • Pořadatel nebo Umělec se zprostí povinnosti hradit smluvní pokutu v případě, že jednoznačným způsobem prokáže, že na jeho straně existovala překážka nezávislá na jeho vůli, která zabránila splnit smlouvou uloženou povinnost. Existenci takové překážky je Umělec povinen Pořadateli a Pořadatel Umělci písemně oznámit bez zbytečného odkladu poté, co se o ní dozvěděl.

6.6. Smluvní pokuta:

  • Pokud Pořadatel nebo Umělec odstoupí od smlouvy bez důvodu uvedeného v bodě 6.5, zavazují se zaplatit smluvní pokutu ve výši:
      • Dříve než 3 měsíce před akcí: 0% z dohodnuté ceny.

      • Mezi 3 měsíci a 1 měsícem před akcí: 50% z dohodnuté ceny bez dopravy.

      • Méně než 1 měsíc před akcí: 100% z dohodnuté ceny bez dopravy.

      • V případě zajištění adekvátní náhrady v daném termínu nebude smluvní pokuta vyžadována.

7. Předání a převzetí díla

7.1. Bezvýhradné převzetí služeb:

  • Smluvní strany se dohodly, že pokud Pořadatel prokazatelně neuplatní jakékoliv námitky k provedení hudebního vystoupení v den konání akce nebo nejpozději do dvou dnů po jejím uskutečnění, má se za to, že byly služby bezchybně dodány, dílo bylo převzato bez výhrad a Pořadatel byl se službami spokojen.